poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Wakacje

Witajcie! Nie pisałem na moim blogu przez caaaluuutkie wakacje. Co robiłem w tym czasie? No cóż, żeglowałem drodzy państwo, żeglowałem :) Żadnych nowych kontynentów nie odkryłem, wysp też nie. Żadnych potyczek z piratami nie było. Jakby się głębiej zastanowić to z pogodą też nie :] Ale to nie był normalny obóz, był to kurs połączony z egzaminem żeby uzyskać patent żeglarski :) Oczywiście udało mi się go uzyskać ;) Pod koniec obozu chciało mi się rzygać pływaniem. Cóż, 6h pływania dziennie przez bite 2 tygodnie robi swoje. Na obozie byli, krótko mówiąc, zajebiści ludzie. Nawiązałem wiele nowych znajomości i umocniłem stare. Ogólnie opłacało się tam pojechać ;)

Na obozie zaoszczędziłem troszkę mamony, i kupiłem 2 książki i 2 płyty z muzyką. Książki to Vaterland (wizja wygrania 2 wś. przez Niemcy) i Gwiezdne Wojny: Moc Wyzwolona (ang. Star Wars: The Force Unleashed) . 1 płytką jaką kupiłem była składanka poznańskiego rapu pt. "Jestem Stąd" oraz płytka Macca Squad Test. Obie płytki przesłuchałem po kilka razy ;) Aktualnie w głośnikach mi gra piosenka pt. "Rap znad Warty" w wykonaniu Sheleriniego i Słonia. Bardzo fajna nutka.

Wakacje się kończą nieubłaganie, jutro będę zasuwał do szkoły w białej koszuli na rozpoczęcie roku. Czy tęskniłem za szkołą? Cóż, sam nie wiem. Wg. mnie potrzebowałbym ok. 4 miesięcy wakacji żeby odpocząć od tej zgrai wariatów. Ale nie smucę się że wakacje się kończą. W końcu to tylko 10 miesięcy nauki. Tylko.. ehh, żeby to zleciało tak szybko jak wakacje ;D

Jeśli chodzi o granie to.. gram w CoD'a 4 nieprzerwanie od listopada 2008 roku :] Muszę zakupić słuchawki z miciem do komunikacji głosowej, ponieważ dzisiejsza komunikacja z członkami klanu nie jest najlepsza ;D Oprócz tego gram w swcombine.com, jak łatwo się domyślić jest to gra w realiach Gwiezdnych Wojen. Jest to gra niekanoniczna oraz nie jest też łatwa ;) Jest to gra tekstowa. Trudno mi ją opisać, zresztą sami zagrajcie to zobaczycie :>

Nic. będę kończył ten skromny wpis, który jest w zasadzie o niczym. Trzymajcie się!

Czarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz