środa, 23 września 2009

Już prawie miesiąc

Dzień dobry! Już prawie miesiąc minął, od czasu kiedy rozpoczęła się szkoła. Szkoła jak szkoła, uczyć się trzeba. Ja lekko zaniedbałem ale została mi 1 jedynka do poprawy (z angielskiego). Napomknę że było tych 1 więcej ;) Ja się nie przejmuję tym, jest dopiero wrzesień i wedle tradycji mojej klasy wszystkie oceny są poprawiane na miesiąc (lub też 2 tygodnie) przed wystawieniem ocen. Ja oczywiście (oczywiście..) staram się poprawiać wszystko na bieżąco. Oprócz tego gram. W co? W nowego NFS'a Shifta, CoD'a 4.

Oglądam 2 sezon przezajebistego serialu Battlestar Galactica. Serial jest PRZEGENIALNY i jest po prostu <3 :** bo inaczej trudno to określić ; D

Cóż, nie będę nudził, róbcie swoje!

PS: Moje motto : Kto wzrok odwraca, ten nigdy nie pomaca!

1 komentarz: